Jak reklamovat
nachazíte se zde: Domů » Jak reklamovat1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
2. Nalezne-li zákazník na zboží dodaném internetovým obchodem www.cool-baby.cz vadu, může uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem na cool-baby@email.cz. Kupující musí sdělit své jméno, adresu, telefon (e-mail), číslo objednávky nebo číslo daňového (prodejního) dokladu a především detailně popsat důvod reklamace (popsat vadu, případně důvod nespokojenosti se zbožím).
3. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 prodávající informuje kupujícího o následném postupu. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny, a to dle Všeobecných smluvních podmínek.
4. V případě zasílání reklamovaného zboží zpět prodávajícímu je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
5. Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
6. Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Zasíláte-li nám zásilku zpět, vždy nás informujte. Neavizované zásilky nejsou z technických důvodů přijímány. Náklady na poštovné a balné se nevrací.
7. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z užívání výrobků, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
4 zásadní kroky reklamace
Pokud je zboží vadné, a to bez zavinění dopravou, pak:
1. nám napiště na cool-baby@email.cz
- Vaše jméno a příjmení
- Vaši adresu
- Číslo objednávky (naleznete na faktuře)
- Vaše telefonní číslo
- Detailní popis vady – důvodu reklamace
- Případně fotografii vady
2. vyčkejte na naši odpověď, kde buď reklamaci přijmeme, nebo zamítneme
3. v případě přijetí reklamace nám pošlete závadné zboží zpět na adresu CoolBaby s.r.o., Na Mlejnku 766/14, Praha 4, 147 00, a to včetně kopie faktury
4. my Vám pošleme jiné nezávadné zboží, případně Vám po telefonické dohodě vrátíme kupní cenu zboží